Volejte

+420 222 553 101

nebo pište

Často kladené otázky o certifikaci ISO 9001

ISO 9001 je systém řízení kvality (QMS), nikoli manažerský systém řízení obecně. QMS zahrnuje strategické, manažerské i operativní řízení, jednotlivé kapitoly systému pomohou vše lépe zorganizovat a standardizovat.

V každé firmě se najdou procesy, které nejsou maximálně efektivní, nesměřují ke spokojenosti zákazníka či dokonce poškozují konkurenceschopnost. Právě zvýšení efektivity a následná standardizace těch nejlepších postupů je přidanou hodnotou ISO 9001. ISO vám např. usnadní komunikaci mezi zaměstnanci, dodavateli, zákazníky, a to za všech okolností. Ať už jde o nové klienty nebo reklamace.

Je prokázané, že ISO 9001 buduje sounáležitost zákazníka se společností, a to zejména interním zlepšením procesů a optimalizovanou komunikací s klienty. Certifikát od nezávislé auditorské deklaruje váš závazek soustředit se na spokojenost klientů. Pokud chcete na vysoce konkurenčních trzích uspět i jinak, než neustálým zlevňováním, pak je ISO 9001 správná cesta. Důvěra ve značku, produkt, nebo službu je jedním z nejčastějších důvodů, proč se na vás klienti obrátí.

Další často kladené otázky

Získejte více informací o možnostech certifikace

Navrhneme řešení přesně pro vaši společnost